Translate










Quod dixi, dixi; quod scripsi, scripsi.

Amit mondtam, megmondtam; amit írtam, megírtam. (Pontius Pilatus)


.







.

A királynénk 2016: Palvin Barbi

Kiemelt bejegyzés

"A Lázadás Éve" ne bassz...

MIKÉPPEN AZ ÉVGYŰRŰK A MEGKÖVÜLT RÖNKBEN,

ÚGY MUTATJA ÉVEINKET A BLOG NYOMA A TÖRTÉNELEMBEN

2016. február 2., kedd

Ugy hiányzik a programból az a fél óra

Posted by Tj Blogi on kedd, február 02, 2016 0 hozzászolás

Volt az a toronyháznyi viadukt ahol nem mentem le a jó kijáronál...
Azt jött a tábla, hogy ott már nincs tovább 7,5 t ávval azt látszott is a történelmi belvároson, hogy tényleg nem kéne tovább menni, volt egyetlen tájékoztató tábla merre kamionnal, de az meg egy zerge baszta ösvénre vitt és 10kmre volt az elsö hely ahol meg lehetett fordulni, az összes többi alternativ utvonalra/leágazora az volt kiírva, 3,5 t vagy max 10 m hosszunak.
Kezdtem leizzadni, mert az 5km re a célból plusz 25 lett és már csak azon izgultam, hogy elférjen a szerelvény. Az elözö cégemnél volt olyan "kedves" a taploparaszt tetves kurva tulaj, hogy még fel is hívott, hogy idegesítsen azzal hogy hova megyek??? "Megfordulni" (bazdmeg a jó kurva anyád) -Megfordulni megyek...

Kikeveredtem a hegyi szakaszról ahol utoljára a mult századba láttak kamiont, de akkor meg a viaduktra nem tudtam vissza keveredni.
A vége csak az lett, hogy átmentem 40el a 16os hídon újfent imádkoztam -ne most szakadj le bazdmeg! Ne most szakadj le! ( amugy az aszfalt volt nyomvájusra taposra az volt veszélyes nem a szerkezet) -bátorságot merítve a nem távoli kamion látványából...

 és már oda is értem a lerakohoz. Már nem hánytam az izgalomtól, de mikor sikerült megálni pisilni voltam elösször. Viadulkt valam elbaszottul érthetetlen 3-4 ut keresztezödéssel. Pedig felfedeztük már körforgalalmat is...


0 Responses so far:

Címkék

minden-napok (456) minden napi politika (246) képek (178) zene (174) minden napi bölcseletem (163) zene külföldi (115) fotok (111) blog (99) sexy (97) dart'hamm-mer (92) erotika (91) zene hazai (85) klip (78) videó (69) Darth hamm-mert (65) környerzet képek (50) utifotók (42) lévai adrienn (40) szöveg (37) fotóim (30) erotikus fotok (29) facebook képek (29) dj (23) party fotók (22) versem (21) videoim (20) vicc (18) internet technika (17) taxi1 (17) technikai képek (17) bódi sylvi (15) hazai (15) külföldi (15) Madonna (14) tv képek (14) film (13) pop (12) való világ (12) peca (10) vers (10) toure de france (9) politikai képek (8) playmateink (7) tudomány (7) tvm (7) versmondásom (7) Kovács Kitti Szkolasztika (6) francia (6) kultusz film (6) szavazás (6) utazás (6) faithless (5) gasztrooo (5) humor (5) rap (5) rock (5) D and B (4) Idegen Légió (4) foss anyádba-korszak (4) kortársak (4) lord (4) supermarché (4) videóm (4) Lévai Adrienne-On The Blue Baloon (3) alternativ (3) blues (3) erotika expopo apropo (3) klpip (3) légió (3) miss (3) national geogaphic (3) playlist (3) radióm (3) rep (3) írás (3) BUÉK (2) Reon Kadena (2) anima sound (2) classik house (2) ezröcsi (2) fuvar (2) játék (2) kamion (2) polók a la hamm-mer (2) portré (2) radnóti (2) teszt (2) trance (2) tuore de france (2) 2012 (1) Amina Malakona (1) Beatrice (1) H1N1 (1) Jaime Pressly (1) Lola (1) Marseille (1) Moskva (1) Notre Dame De Paris (1) Slow chemical brothers remix-Kylie minogue (1) XPERIA (1) aha (1) anglia (1) anyám borogass (1) az új idöszámítás (1) biznis (1) compact disco (1) csocsós (1) csík csapat (1) d (1) dokik (1) drog (1) fashion (1) fot (1) hamm-mer póló (1) hobo (1) idöfutár (1) kell (1) menj (1) niki belucci (1) nőnap (1) photoshop (1) pl (1) playmateeink (1) reménytelenség (1) rádióm (1) staulander (1) szerelem (1) szotár (1) tipek (1) tobi (1) új év (1)